Wybór tytułu

Niektórzy studenci traktują kwestię tytułu po macoszemu i spychają ją na drugi plan. Wychodzą z założenia, że najważniejszy jest temat, a tytuł to sprawa wtórna. Poniekąd tak jest, ale w błędzie są ci, którzy twierdzą, iż można tytuł zlekceważyć. Musi on informować precyzyjnie o tym, czego dotyczy nasza praca. Precyzja oznacza w tym kontekście zawężenie – unikajmy ogólników i pojęć wieloznacznych, bo nasz promotor może to opacznie zrozumieć.
Zacznie wtedy oczekiwać od nas bardzo szerokiego potraktowania tematu, a tego chcemy uniknąć. Gdy wybierzemy konkretny wycinek rzeczywistości jaki chcemy opisać, musimy nadać pracy tytuł, w którym ten wąski wycinek się zawiera. Dobry tytuł powinien być krótki i nie pozostawiać wątpliwości odnośnie tego, czym chcemy się zająć w pracy magisterskiej. Nie bójmy się podejść do tytułowania w kategoriach „marketingowych”. Niech tytuł będzie ciekawy i zachęcający do tego, by sięgnąć po naszą twórczość.
Jest to szczególnie mile widziane na kierunkach humanistycznych i związanych z dziennikarstwem lub reklamą.
garnitury producent
Przeczytaj również: Jak przygotować się do zdjęcia pantomograficznego?
Przeczytaj również: Jakie są najnowsze trendy w zabiegach na twarz?
Przeczytaj również: Jak prawidłowo dobrać rozmiar ubrania koszarowego?
Kategorie artykułów
Polecane artykuły

Co może zrobić windykator?
Windykacja to nic innego jak proces, w ramach którego dłużnik doprowadzany jest do wykonania swojego zobowiązania wobec wierzyciela. Przeprowadzeniem tego procesu z reguły zajmuje się firma windykacyjna lub windykator, natomiast nie każdy do końca wie, co tak w zasadzie może windykator? Z drugiej s

Bądź smart!
Zdaje się, że smartfony powoli wypierają z rynku tradycyjne telefony komórkowe. Ich producenci starają się jednak iść jeszcze dalej, proponując klientom dodatkowe gadżety, które często mają w nazwie przedrostek „smart”. Na rynku dostępne są na przykład smartokulary. Do czego mogą służyć takie gadże